8.08.2012

Energy Drink Test #29 Dragster






HU    Nem ítélkezem, de ez egy igazi  tucatdoboz... Hosszú ideig csak pet palackos, fél literes kiszerelésben volt kapható, így addig nem is érdekelt... Idén, márciusban átváltottak alu dobozosra, így a gyűjteménybe is bekerült. Penny market energia itala, amikor vettem, mindössze 100 forintért lehetett kapni, így túl sokra nem számítottam.

A kellemes meglepetés akkor ért, amikor kibontottam és megkóstoltam... Az árához képest nagyon finom! Vegyesgyümölcs ízesítésű, szerencsére nem még eggy tutti-frutti ital, viszont szobahőmérsékleten és jéghidegen is nagyon finom íze van. Nem erős, hogy marja a torkom, de nem is gyenge vízízű... Ráadásul egyszer éppen hálózatot építettünk egy helyen kollégámmal, és megkínáltak minket energia itallal, mondták, hogy most találtam egy újat és nagyon finomnak tartották... Gondolom sejtitek, hogy ezt kaptuk... ;)
Összességében: olcsó és finom! 8/10

Koffein: 32mg/100ml  (Taurint nem tartalmaz az ital)


 Old and new design Dragster






Reklám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése