7.23.2012

Energy Drink Test #22 Monster Assault



HU          Amióta csak gyűjtöm az energia italokat, amerikai energia italokról álmodoztam, hogy majd talán szerzek párat. Amikor megismertem a Monster márkát, még jóóóval azelőtt, hogy a Coca leterítettem európát velük, már akkor egy piros Monster megszerzését tartottam a gyűjteményem betetőzésének! Nagyon nagyon meg akartam kóstolni! Még abban az időben voltam teljesen felpezsdülve érte, amikor még nem volt ez a mostani majomkodás, mindenki Monstert majmol, mert az a menő...
Nos, üres dobozt aztán sikerült beszereznem, mint megannyi másik Montert is. Kis idő elteltével, a vágyakozásom egy korty jéghideg Monster Assault után nem csillapodott, máig is ez a kedvenc dobozom! 
Viccesen alakult, hogy hogyan jutottam egy teli darabhoz. Egy bizonyos közösségi oldalon, naná, hogy Facebook, láttam, hogy az egyik régi ismerősöm kint van Amerikában, és csak poénból beírtam az egyik fényképe alá, ahova mások is viccesen írogatták, mi kellene nekik amcsi földről, beírtam: egy piros Monster lesz! Nem is érkezett válasz a képnél, nem is foglalkoztam komolyabban az üggyel, hogy rávegyem, hozzon... Egyik nap, 1 héttel később, kaptam tőle egy levelet, hogy Szia, mikor jössz a Monster dobozodért? Háát, akkor eléggé meglepődtem és nagyon örültem, hogy már csak pár kilométerre van tőlem egy eredeti, igazi amcsi Monster Assault!!
A régi fajta Assault sokkal jobban tetszik, viszont az imádat megvan minden fajta piros Monsternél. Nagyon jól néz ki, sokkal jobban mutat piros karmokkal a doboz, mint az eredeti zöldben...
Az ÍZ, az valami isteni! Az ital lényegében cherry kóla + sima monster, de, DE nagyon el van találva! Eszméletlenül finom, nagyon élveztem minden kortyot belőle, és nagyon innék még jó pár darabot! Németországban van már Assault, viszont az koránt sem annyira jó, mint az eredeti USA példány!
Aki esetleg szeretné megtapasztalni, milyen lehet, annak itt egy javaslat, de közelében sincs az igazinak: KATT

EN   Sorry guys, but its too complicated to translate now, use google chrome and translate with that ;)





Kapcsolódó tesztek, bemutatók:
Monster Absolutely Zero Test
Monster Assault MW2 Review
Monster Assault old camo Review
Monster DUB Edition 32oz Review

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése