9.16.2012

Energy Drink Test #42 Monster X-Presso Hammer



HU     Monster X-Presso eredetileg Amerikában van forgalomban. Ez a doboz ugyanolyan, mint az amerikai, viszont ez Angliából van, hiszen már ott is forgalmazzák. Lényegében szerintem ez is a Java Monster családhoz tartozik, csak más a mérete és neve.
Én alap esetben rühellem a kávét, minden formájában. A szagát is ki nem állhatom! Se a sima kávét, se a Cappuchinot nem szeretem. Ezt az ital végeredményben a barátnőmnek rendeltem, hogy ő tesztelje le, mert ő szereti a kávét. Természetesen pár kortyra valót magamnak is öntöttem, mert mégis csak egy Monster... Az illata meglepően jó volt. Nem az a sima snassz erőteljes kávé 'szag', hanem finom tejeskávé illat! Kezdtem arra gondolni, hogy még a végén tetszeni fog. Miközben szagolgattuk, nézegettük a dobozt is. Az oldalán fel van tüntetve, hogy meddig van a kávé szintje és hol kezdődik a hab. Az igazat megvallva, nem tudtam nem félretenni azt a gondolatot, hogy ez egy energia ital és egy kávé egyvelege, reméltem nem kapok szívrohamot...
Nekiestünk az ivásának. Az én véleményem, hogy bár én nem szeretem a kávét és semmi kávés cuccot, ez nagyon ízlett! Valahogy nem annyira kávé feelingje van. A hátulján rajtavan, hogy kévá+tej. Így ilyan tejeskávé ital számomra. Barátnőm véleménye, hogy jó benne, hogy nem erőteljes kávé íze van, hanem lágy, kellemes tejeskávé. A doboz színe és designje fokozza a lágy érzést és olyanná teszi az italt, mintha tejcsokis itóka lenne. Előnyös tulajdonsága, hogy nem olyan édes. A legtöbb kávét nem tudod letenni az édesség miatt, de ez pont olyan ital, amit szépen lassan lehet kortyolgatni, tökéletes egy délutáni beszélgetés közben az ismerősökkel.
Ahhoz képest, hogy ez egy energia ital és kávé keveréke, nem lehet érezni benne az energia ital részt, és nem is pörget túlságosan fel, csak megmarad a kellemes tejeskávé élmény. Az italnak van egy olyan tulajdonsága, hogy ameddig a számban tartom, finom és édes, legszívesebben csak egész nap a számban ízlelgetném, viszont amikor lenyelem, egy enyhe kesernyés utóíze van.




EN     Under translation







Ha felkeltettem az ízlelőbimbóid figyelmét, megrendelheted ezt az italt a British Store webshopjából (budapesti cég, országos kiszállítással):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése