6.03.2012

Energy Drink Test #17 Rip It G-force







Rip It G-force sugarfree



I got this can from my collector friend from Germany. Of course, he get it from USA.





HU    Az ital színe nagyon erőteljes lila. Sokat bajlódtam a fotózásával, mivel egyszerűen nem tudom megörökíteni azt a látványt, amit élőben nyújt! Rendkívül sötét lila színe van, érdekes látvány, szinte még sose láttam élőbe ilyet. Az illata annyira nem domináló, nem lehet könnyen megállapítani milyen illata van. Meg kellett néznem, hogy pontosan milyen ízű s az ital, hogy tudjak viszonyítani. Halovány szőlő illatot tudtam kifacsarni belőle erős szippantások árán. A lényeg, az íze: A 'grape' magyarul szőlőt jelent. Ez az ital konkrétan piros szőlő ízesítésű. Gondolom utazott pár kilométert, ezért nem nagyon lepődtem meg azon, hogy szénsav már nem nagyon volt benne, de aki visszatérő olvasó, az tudhatja, hogy nálam ez nem hátrány, szeretem az enyhén szénsavas italokat. Nem túl erőteljes íze van az első kortyolgatások közben, viszont mindig az utóhatás az, ami nagyon erőteljes szőlő ízt terít szét a számban! Tényleg érezni benne a vörös szőlő ízt, teljesen kiérezni belőle, ez nemvitás!


EN    The colour of the drink is very vigorous purple one. I'm in trouble to take photo from this colour, because on the picture you cant see that awesome colour, what I see in live. Its has an exceptionally dark purple colour, interesting sight, I never saw like this yet. His fragrance not so much dominating, it is not possible to establish it easily his what kind of fragrance have. I had to look at it, that exactly  what kind of flavour have the drink, how I shall can to compare. Pale grape I was able to squeeze a fragrance out from him on the price of strong sniffs. The essence, his flavour: This drink actually red grape flavouring. I guess this drink traveled some miles, I was not surprised very much because of this drink not have too much carbonic acid in him already, but the person who is a recurrent reader may know that this is not a disadvantage at me, I like it his salve carbonated drinks. He does not have a too vigorous flavour on the first sipping, on the other hand until all of them the aftereffect it, that a very vigorous grape spreads a flavour in my mouth! Really to feel in him the red grape flavour, totally to sense from him, this gender debate!










Reklám:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése