11.22.2012

Burn Energy Drink sponsoring Lotus F1 Team



HU    Már korábban hírül adták, a Coca-Cola 2013-tól szeretne belépni a Formula 1 világába szponzorként. A Coca az egyik vezető csapathoz szeretne beszállni szponzorációval. A döntést csütörtök este jelentették be a Brazil nagydíj helyszínén. 
A Coca Cola márka magába foglalja a Fanta, Sprite, Powerrade, Relentless és Burn termékeket. A cég tudja, hogy az egyik energiaital márkával tudna leginkább belépni a száguldó cirkusz világába támogatóként. Valószínűleg ez egy versengést is elindítana a RedBull szponzorációval, hiszen ők már egy világbajnok csapatot is letettek az asztalra. 
Kicsivel később a Coca-Cola megerősítette, a Burn energiaital márkával fogja 2013-tól a Lotus F1 Team csapatot szponzorálni! Minden bizonnyal nagy előrelépést fog jelenteni ez a csapat számára, sok bevételhez juttatva őket ezzel, amit fejlesztésekre lehet költeni.




GB       The Coca-Cola company will enter Formula 1 next year, AUTOSPORT has learned, with the soft drinks company understood to have a signed a sponsorship deal with a leading team. The deal will be announced on Thursday afternoon at the Brazilian Grand Prix. Coca-Cola brands include Fanta, Sprite, Vitaminwater, Powerade and Burn. One of the latter energy drinks is understood to be the most likely brand to be used in F1.
That would put it in direct competition with Red Bull - which has achieved huge promotion through its ownership of the championship-winning F1 team.
The Coca-Cola Company has confirmed it will sponsor the Lotus Formula 1 team through its Burn brand. Burn will join an F1 grid that features increasing amounts of energy drink sponsorship by companies such as Red Bull, TNT and Monster.

"We are proud that The Coca-Cola Company [via Burn] has chosen Lotus F1 Team as the best vehicle to represent the burn brand in its most high profile partnership," said team boss Eric Boullier.

"We are excited to partner with burn to build a new and innovative model for sponsorships that will combine experiences, content creation and social media."

Burn said in a statement that it plans to incorporate "art and music in a way that will break the conventions of traditional F1 sponsorship".
The team said details of the sponsorship will be revealed in 2013 when the partnership officially launches.





Information and Pictures from: 
http://www.autosport.com 
http://www.lotusf1team.com






Reklám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése