2.21.2012

Energy Drink Test #8 Hell Apple 'Strong'


Hell Apple

http://hellenergy.hu



HU   Nem is köntörfalazok, vágjunk a közepébe. Ránézésre nagyon megnyerő a fekete-vörös színkombináció a doboz kinézetén. A két szín párosítása telitalálat ahhoz, hogy odavonzza a tekintetünket a dobozra. A vörös szín alapban is rendkívül domináns, így egyfajta vadságot, a feketével együtt "pokoli és tüzes" tulajdonságot alkot. Lecserélődött az eddigi dobozokon megszokott matt stílusú festés is, mostantól a teljes Hell család fényes külsővel találod. Ez is hozzájárul a figyelemfelkeltéshez!
Az illatával kapcsolatban az első benyomásom az új almás Hellről az volt, hogy az alma helyett gumicukorra emlékeztető érzés fogott el. :) Ezt az illatot az eddigiek során még nem tapasztaltam, új illat a sok száz energia ital után.
... És a várva várt pillanat. Az első kortyok után még nem tudtam kivenni az alma ízét, inkább a dobozra jellemző Strong hatást tudtam kivenni, a több koffein ütését. Bár a 20% plusz löket érzésre nem lehetne érezhető, mégis mintha dominánsabb lenne az íz. A doboz ivásának vége felé viszont az alma íze hatásosan érződik, ami bebizonyítja az ital eredetiségét. :)

EN   I do not beat about the bush, let us start his middle. Onto a glance very appealing the black-red colour combination on the appearance of the box. The matching of the two colours bull's-eye it, that attracts our look onto the box. The red colour in a basis exceptionally dominant, like this uniform wildness, forms an infernal and fiery characteristic together with the coffee. The painting with the mat style to which used was got on the boxes until now was changed, henceforth full Hell family you find it with bright exterior. This contributes to the attention rising!
His fragrance in a contact my first impression from new apple Hell it was it that it is an apple onto a gumdrop reminder feeling caught. :) I did not experience this fragrance yet in the course of the ones until now, new fragrance the many hundred energies after a drink.
And the expected moment. I was not able to withdraw the flavour of the apple yet after the first sips, Strong is typical of the box rather I was able to withdraw an effect, the hit of the more caffeine. Bar the 20% plus stroke onto a feeling could not be sensible, after all as if the flavour would be more dominant. Towards the end of the drinking of the box the flavour of the apple is felt effectively, which proves the originality of the drink, on the other hand.

*************************************************************************************************************************


A Hell termékeinek új összetevői:
Inositol: A glükózhoz hasonló, az agy és a vese működéséhez is szükséges vegyület. Hiánya koncentrációs zavarokat, fáradékonyságot és csökkent fizikai aktivitást eredményezhet.
Az inozitol egy lipotropikus, azaz zsírégető hatású anyag, segíti a zsír- és szénhidrát anyagcserét, a kalcium megfelelő felhasználást. Az inozitol elégtelen szintje zsírfelhalmozást okoz a májban, kedvezőtlenül befolyásolja az idegrendszer működését. Segíti a koleszterinszintet csökkentetni. Elősegíti, hogy a haj egészséges maradjon, meggátolja kihullását.  Segítségével megelőzhető az ekcéma. Közreműködik a szervezet zsírjainak újraelosztásában.
Az Inozitol hiánya a következő tüneteket okozhatja: idegi károsodások, fáradékonyság, koncentrálási zavarok, csökkent fizikai teljesítőképesség.  Cukorbetegségben szenvedőknél nagyobb arányban mutatható ki inozitvesztés.
Az Inozitol megtalálható számos ételben, mint a gyümölcsök, bab, magvak, és diófélék.  Jelenleg nincs ismert mellékhatása, és biztonságosnak tekinthető.
Glükoronolakton: A glükuronolakton tulajdonképpen egy szénhidrátszerűség. Előfordul az emberi testben is, részt vesz a  méregtelenítési folyamatban, ugyanis segít a méreganyagok kiürítésében.  Élelmiszerekben is megtalálható,  például gabonafélékben és vörösborban.
HELL energiaital: A HELL Energy Drink az alig több mint két évtizedes múltra visszatekintő és dinamikusan fejlődő energiaital kategória szemtelenül fiatal szereplője. A márka és a termék 2006-ban született, először Magyarországon került bevezetésre, de exportstratégiájának köszönhetően ma már a világ 28 országában elérhető. Magyarország piacvezető energiaitala 2008-ban nagy sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a „Legjobb új piacra lépő termék” és a „Legjobb energiaital” díjat. A márka aktív támogatója az autó-motor sportoknak, és a társadalmi felelősségvállalás is vállalati magatartásának egyik fontos pillére.


How its made: HELL ENERGY DRINK
( same video, different language )

HELL Energy Gyár (HUN):


Hell Energy Factory (ENG):



*************************************************************************************************************************

My photoshoots:

Many thanks the promotional cans for test!


If you like this post, share!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése